Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Heli Design s.r.o., se sídlem Klostermannova 694/14, 460 01 Liberec, IČ: 09930884, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, spisová značka C 47287, e-mail: colibri.print@email.cz, telefon: 774 486 727 („Prodávající“ nebo „My“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti mezi Prodávajícím a Vámi, jakožto kupujícími („Kupující“ nebo „Vy“), vzniklá na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu dostupného na adrese www.colibri-print.cz („E-shop“).
1.2. Informace o zpracování osobních údajů naleznete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na www.colibri-print.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju.
1.3. Podmínky tvoří nedílnou součást Smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit; na již uzavřené Smlouvy se vždy vztahuje znění účinné v době odeslání Vaší objednávky.
1.4. Smlouva je uzavírána distančním způsobem, tj. bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran, prostřednictvím rozhraní E-shopu.
2. DEFINICE
-
Cena – částka za Zboží uvedená u každého produktu.
-
Cena za dopravu – částka za doručení Zboží včetně balného.
-
Celková cena – součet Ceny a Ceny za dopravu.
-
Zboží – vše, co lze zakoupit na E-shopu.
-
Objednávka – Váš návrh na uzavření Smlouvy.
-
Faktura – daňový doklad vystavený na Celkovou cenu.
-
Uživatelský účet – účet zřízený na základě Vaší registrace.
3. OBECNÁ USTANOVENÍ
3.1. Zboží lze zakoupit pouze prostřednictvím rozhraní E-shopu.
3.2. Je Vaší povinností uvést v Objednávce pravdivé a správné údaje. Za správnost údajů odpovídáte.
3.3. Recenze zobrazované na E-shopu pocházejí od ověřených zákazníků – každá recenze je v systému propojena s konkrétní objednávkou.
4. UZAVŘENÍ SMLOUVY
4.1. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
4.2. Náklady na komunikaci na dálku (internet apod.) si hradíte sami; nejsou vyšší než běžné náklady na internetové připojení.
4.3. K uzavření Smlouvy dochází tak, že vyplníte Objednávku a kliknete na tlačítko „Objednat s povinností platby“.
4.4. Objednávka musí obsahovat:
a) Zboží a jeho množství;
b) způsob dopravy a platby;
c) identifikační a kontaktní údaje (jméno, adresa, telefon, e-mail).
4.5. Před odesláním Objednávky máte možnost údaje zkontrolovat a měnit.
4.6. Po odeslání Objednávky obdržíte potvrzení e-mailem. Okamžikem potvrzení objednávky je Smlouva uzavřena.
4.7. Pokud Zboží není dostupné, nebo je uvedená cena zjevně chybná (např. o řád chybně), zašleme Vám návrh nové Smlouvy. Smlouva je pak uzavřena až Vaším přijetím tohoto návrhu.
4.8. Uzavřením Smlouvy Vám vzniká povinnost zaplatit Celkovou cenu.
5. UŽIVATELSKÝ ÚČET
5.1. Registrace je dobrovolná.
5.2. Jste povinni chránit své přístupové údaje a neumožnit jejich zneužití.
5.3. Účet je osobní a nepřenosný.
5.4. Prodávající může účet zrušit při neaktivitě déle než 1 rok nebo při porušení povinností.
6. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
6.1. Cena uvedená u Zboží je vždy konečná a obsahuje všechny zákonné poplatky.
6.2. Platbu můžete provést:
a) bankovním převodem – splatnost 3 pracovní dny;
b) online kartou přes platební bránu Shoptet Pay – splatnost okamžitě.
6.3. Faktura je vystavena po úhradě a zaslána e-mailem. Je dostupná i v Uživatelském účtu.
6.4. Vlastnické právo ke Zboží přechází na Kupujícího až po zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.
7. DORUČENÍ ZBOŽÍ
7.1. Zboží doručujeme prostřednictvím společnosti DPD.
7.2. Zboží je doručováno pouze v rámci České republiky.
7.3. Obvyklá doba doručení je do 7 pracovních dní, není-li u Zboží uvedeno jinak.
7.4. Po převzetí zásilky zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud je obal poškozen, doporučujeme zásilku nepřebírat.
7.5. Pokud Zboží nepřevezmete z jiných než oprávněných důvodů, můžeme:
-
požadovat úhradu nákladů na opakované doručení;
-
Zboží uskladnit (15 Kč/den);
-
odstoupit od Smlouvy.
7.6. Nebezpečí škody na Zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zásilky, nebo okamžikem, kdy měl Kupující možnost zásilku převzít, ale neučinil tak.
8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)
8.1. Prodávající odpovídá za to, že Zboží při přechodu nebezpečí škody:
-
odpovídá popisu a vlastnostem uvedeným v E-shopu;
-
je vhodné pro obvyklý i ujednaný účel;
-
je dodáno s příslušenstvím, které lze rozumně očekávat;
-
odpovídá kvalitě vzorku nebo předloze.
8.2. Reklamaci lze uplatnit:
-
e-mailem,
-
písemně na adresu sídla,
-
osobně.
8.3. Můžete využít náš vzorový reklamační formulář (Příloha č. 1).
8.4. Máte právo požadovat:
a) odstranění vady dodáním nového Zboží;
b) opravu Zboží;
c) přiměřenou slevu;
d) odstoupení od Smlouvy – pokud je vada podstatná.
8.5. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího uplatnění.
8.6. Jste-li spotřebitel, můžete uplatnit vady, které se projeví do 24 měsíců od převzetí.
9. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
9.1. Jste-li spotřebitel, máte právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí Zboží.
9.2. Odstoupení můžete zaslat na e-mail nebo písemně. Můžete použít formulář v Příloze č. 2.
9.3. Výjimky z práva odstoupit:
Nelze odstoupit od Smlouvy v případech dle § 1837 občanského zákoníku, zejména:
-
zboží vyrobené podle přání kupujícího nebo na míru,
-
tisk zboží s vlastním motivem (individuální úpravy, personalizace).
9.4. Zboží musíte odeslat zpět do 14 dnů od odstoupení.
9.5. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží vzniklé jinak, než je nutné pro seznámení se s povahou a vlastnostmi.
9.6. Peníze vrátíme do 14 dnů od odstoupení, nejdříve však po obdržení Zboží nebo prokázání jeho odeslání.
10. ŘEŠENÍ SPORŮ
10.1. Stížnosti vyřizujeme na e-mailu: colibri.print@email.cz.
10.2. Subjektem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
10.3. Pro online řešení sporů můžete využít platformu: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Právní vztahy se řídí právem České republiky.
11.2. Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou. Podmínky můžeme jednostranně měnit – změny se však týkají jen budoucích Smluv.
11.3. Smlouvu archivujeme elektronicky; není veřejně přístupná. Podmínky a potvrzení objednávky jsou Vám vždy zaslány e-mailem.
11.4. Tyto Podmínky jsou účinné od 1. 8. 2025.
Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci
Adresát: Heli Design s.r.o., Helena Polívková, Zásilkovna: Textil 5. Května, 460 01 Liberec
Uplatnění reklamace
|
Datum uzavření Smlouvy: |
|
|
Jméno a příjmení: |
|
|
Adresa: |
|
|
E-mailová adresa: |
|
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
|
Popis vad Zboží: |
|
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy
Adresát: Heli Design s.r.o., Helena Polívková, Zásilkovna: Textil 5. Května, 460 01 Liberec
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
|
Datum uzavření Smlouvy: |
|
|
Jméno a příjmení: |
|
|
Adresa: |
|
|
E-mailová adresa: |
|
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Colibri prin - Heli Design s.r.o. - Helena Polívková („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis:
_(4).png)